Monday, February 18, 2013

Tambah follower sambil berkenal2an..

Salam malam sume..short entry again!..ermm..dok tengah2 semangat2 buat blog walking nie, terjumpe satu blog ni yang entry die berbunyi tambah follower sambil berkenal-kenalan (klik di sini)..rasa macam menarik je, so klik la dkt blog tu..pastu..baca, baca ,baca dan terus membaca, memang menarik segmen yang di caangkan oleh blogger nie..so, aku pun terus join segmen die iaitu menambah follower sambil berkenal-kenalan..aku berharap supaya ley menambah follower aku yang sangat2 sedikit nie..hehe..

nak di jadikan citerr, aku da lama on blog nie, tapi sangat2 tak aktif..dolu2 aku buat blog ni sebagai diari aku yang mana aku singgah sesuka ati aku n kalo boleh semuanya adalah rahsia..tapi! sekarang aku nak share macam2 dekat sahabat2 maya yang sudi menjadi sahabat maya aku...pheeewittt..! dan berpendapat need time to improve  my teknik penulisan ..hik3 ..jadi nak dikatakan aku ni kategori blogger baru tak juga sebab blog nie da lama on cuma tak aktif, jadi aku rasa mungkin lebih sesuai kategori blogger yang baru nak aktif..huahahahah..pity me..huhu


Oleh itu, akhir kata dari diriku selaku blogger yang baru nak aktif nie...salam perkenalan dari cik fif kepada sume yang singgah dekat bolg aku...weeeeeeeeee...meh le join blog saya ya...hehehe

1 comment:

  1. singgah dan follow u dear..
    http://marzadalia.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-follower-sambil-berkenal.html

    ReplyDelete

meh la komen2 dulu ye..:)