Friday, February 15, 2013

Kenapa Saya Buat Blog Saya...??

Salam malam kepada sumee...hopefully sume berada dlm keadaan sihat dan sejahtera di samping keluarga tercinta..hehe..malam nie rasa terajin pulak jari nie nak uat entry..hohoho...weeeee...terus kepada tujuan!! kenapa saya buat blog saya??ngape ek?mengapa dan mengapa dan mengapa? Actually aku terfikir nak uat entry nie time dkt opis tadi..Cenggini, aku dok belek2 blog, pastu tetiba terpikir, bila start aku uat blog nie..dan apsal aku buat blog nie..aku cuba berpikir, memerah, memaksa dan mengarahkan kepala aku mengimbas kembali segala2nya...Unfortunately, im lost..hoho..sehinggalahhhhh...tiba2!!ehhh....

Finally!! i got the answer..itupun setelah aku tengok balik first entry aku suatu ketika dahulu...jeng3...kalo korang sume rajin, silalah cari entry pertama saya ye...hehehe...sape orang pertama yang dapat baca entry pertama aku,mmg terrrrrbaekkkkkk!!hahaha..So, diam tak diam, rupenye usia blog aku da mencecah  tiga (3) tahun..hohohoh..bagi aku ley tahan lama jgk la...BUT!!im very pasif bloggerrr...arghhhhhh!!..hahaha..

Tukar topik jap!! IKLAN...(this few days, aku dok buat blog walking2..then tengok la da bape lame blogger2 nie membuka blog mereka..rata2yang aku jumpe semuanya da 2 years and above..hati aku pun terdetik 'wahhh..da lama diorang nie berblog..aku nie baru je..da la x aktif..entry pun mcm ada tak ada je..huhu..feelin sedey r kan'..jadi aku pun terdetik la nak cek bape usia blog aku nie..jeng3...rupe-rupenye, blog aku ni da wujud selama 3 tahun!!okey,terkejutt jap!! monolog lagi 'x sangka rupenye da lama juga ada blog, tp langsung,langsung, dan langsung TAK AKTIFF!!hohohoho...) IKLAN HABIS!! dari situ baru aku terpikir, kenapa aku buat blog ni??

Back to the story..masih lagi x menjawab soalan topik kannnnn....hehe..tibalah masanya aku akan mendedahkan satu rahsia kenapa saya buat blog saya ini...hahahah..sebenarnya, suatu ketika dulu..aku wujudkan blog ini adalah ditujukan buat NOR ASHIKIN SHAARI dia adalah salah sorang kawan rapat aku time study dolu2..huhuhu..waktu tu aku ngan die berpakat nak buat bisnis kecil-kecilan..jadi, bagi kami blog nie akan dijadikan sebagai salah satu medium perantaraan buat orang ramai untuk mempromosikan bisnis kami..mula-mula hampir bermula, tapi oleh kerana bz dengan kerja opis masing2 plus kami duduk berjauhan n mslh dgn komunikasi, hasrat kami tergendala..jadi blog aku ni tergendala begitu sahaja..selepas tu, adalah kadang2 aku post entry untuk blog nie..kadang2 aku biarkn abandon for few months..huhuhu..Perkara nie berterusan sammmmmpaii la December 2012..Dipendekkan cerita, early January 2013, aku bercadang untuk mengaktifkan blog ini..aku akan cuba untuk jadikan blog nie sbg tmpt jari2 aku menari dan bergaya..tempat aku bercerita benda-benda merepek dan simple..tempat aku mencari ilmu juga bisa..tmpt mencari kawan juga bisa..Naaa..dapat sudah jawapanya kannn..oppss!!lain sudah bahasanya tu...huhuhu..

Soalan seterusnya..siapakah NOR ASHIKIN SHAARI??heehehehe...kalo masa mengizinkan di entry yang lain,aku akan ceritakan siapakah gerangan gadis yg disebutkan itu...hehe..so, datzz all untuk tik dan masa ini..take care sume..Daaa~~


2 comments:

meh la komen2 dulu ye..:)