Monday, February 25, 2013

santai2 malam..

Salam sume..da lame tak post any entrry..ermm..agak bz plak lately nie..last week outstation ke Johor..this week plak reports nak kena siapkan..bertimbun2nan keje ..hoho..nak post entry pun, tak bape sampai feel nyeee..huhu..so nak share my activities sepanjang tidak menghasilkan new entry dekat my blog nie..huhu

20 February 2012 (Rabu)

Pergi opiz dgn my new frenzz..hoho..so da namanye new frenzz, kenala bwak kengkawan opis jenjalan n spend time ngan new frenzz..huhu..pagi lebih pada diskusi ngan bos update beberapa pkara regarding project..sampai la ke lunch...after lunch plak, g jumpe client and amek sample water..tup tap tup tap..da kul 5.30..masa untuk pulang...PERINGATAN: Kerja di opis masih menimbun

21 & 22 February 2013 (Khamis & Jumaat)

Site visit to Johor untuk env.monitoring...ermm..first day dapat buat untuk dua site..agak keletihn..malam tu plak cdgnye nak siapkan few report, tp tak berjaya sebab server cant connect pulak..punye la kecewa sesangat3...huhu..the next day, visit satu lagi site for monitoring, dan juga singgah JPO..bawak kawan opis katenyee..hoho..sampai Ipoh, hampir tgh malam jgk la..hoho..PERINGATAN:Kerja di opis masih menimbun..

My opismate and me di JPO..hoho


23 February 2013 (Sabtu)

Kepenatan smlm masih terasa..bercadang untuk g kuar dgn Incik MHG, tapi apakan daya..hanya mampu merancang..huhu..pagi tu aku kena jd part time babysitter (actually da biase sgt uat keje part time nie..hoho) utk my niece n nephew ..hoho..so ,spend time dgn bebudak je la jwbnyee..hik3..

24 February 2013 (Ahad)

Plan skali lg nak kuar dgn Incik MHG..tp! rezeki tidak menyebelahi kami ari tersebut...aku spend time dgn family aku dan tdk ketinggln my new frenzz..hehehehehe..jd, terpaksa la tangguh lagi perjumpaan kami...isk3..

25 February 2013 (Isnin)

Kerja2 di opis masih menimbun!! aku masuk2 opis pagi tadi ,tgk meja aku yg sgt2 bersepah dgn report..hoho..baru aku terigt,sblm pergi johor aritu, aku tak kemas meja lagi..okeyyy..itu sgt memalukan!!huhuhu..dan arini aku keluar lagi untuk bbrapa urusan opis...after lunch baru di opis ..huhu...n rase sgt sedey sgt sbb kerje masih menimbun!!huhu..kesimpulannya- aku bercdg bawak kerja balik umah,ley uat time mlm2..hahahah..

tp! apa yg berlaku skrg..aku tgh buat kerja2 contengan jari...hahahah...cdg nak uat kerja opis, tp berblogging plak..hahahah...alahaaaiii..sabo je la...that all for today...salammm..Daa~~

Note:: Kerja masih menimbun..tak bestnyeeeeeeeeeeeeee

Kerja...cpt lah siap...fuhhhhhh




No comments:

Post a Comment

meh la komen2 dulu ye..:)