Thursday, March 21, 2013

Couple watch kami..

Salam sume...ngeee..tetibe rase nak keep sweet memory dalam my diary nie..hehe..sesuai dgn title blog la kann3..Topik malam nie adalah "couple watch"..jeng3..yuhuuuu...Actually, selama zaman bercintan cintun nie, nie la first time aku agreed utk ade couple watch dgn Incik MHG..hehehe..ikutkan dolu2 , aku tak berapa gemar dengan couple watch..sebab rase macam "uat ape la nak jam yang sama antara satu sama lain??"..tp rupenye bile da pakai, rase comey pula..suke..suke..suke..ngeeeee..

Ceritanya berlaku dalam lebey kurang 6-7 bulan yang lalu..aku tak berapa ingat exactly tarikh beli couple watch nie..huhu..(sowi ek Incik MHG..huhu..)..waktu tu, aku n Incik MHG, g YIK FOONG (salah satu tempat paling popular dekat ipoh untuk cari pape barangan tentang computer2 nie, kire kat kl tu lowyat la..) nak cari hardware utk lappy aku yang di opis..time tu kami masih satu tempat kerja yang sama, so ley la gi kuar bedua kan utk cari barang..hehehhe..dah habis2 kami beli barang2 yang sepatutnye, gerak balik la ni kan, turun punya turun eskelator, kami terberhentikan diri jap dekat satu kedai jam nie..die belek2 jam..aku pikir, die nak beli jam untuk die la..sbb die ada cakap jam die da abeh bateri..then die tanye, cantik tak ade satu design nie...aku pun bagi la komen.. design die bese je, tapi aku suke sbb die warna putih..hoho..(time tu aku agak teruja denagn pape barangan warna putih ..huhu)..dan secara tak tetibe sangat, die beli je terus jam tu..n die cakap, "nie jam kite"..teeeettt!!aku mmg suke la sbb warna putih kan...ngeeee..ukur2 saiz, adjust2 saiz, maka dapatlah aku couple watch...nanananana~~

Couple watch tu sampai la sekarang aku pakai..dan setakat nie aku tak berminat pula untuk tukar jam lain..hehehe...rase comey je bile kuar sensama, n pakai jam nie sensama...hehehhe...pheeewittt!!thatz all for today..daaa~~

taraaaaa~~my couple watch...luv da white...ngeeee
Note: Sile abaikan perbezaan warna kulit..hehehehe..

No comments:

Post a Comment

meh la komen2 dulu ye..:)