Monday, June 16, 2014

....Santai & rilek...Dua Jiwa Dua Benua....

Salam HoMH...

Time2 petang n panas cmni rasa mcm nk layan perasaan plk..uat report mood tak brapa nak sampai plak kan..so why not share sumtin dlm HoMH nie..kan3hihi...

Neway, kalau aku rase mcm nak layan perasaan, aku akan pilih few songs yg santai2 n feelin2 sikit..Baru la layan kan...org kata hanyuttt je..hoho.. (p/s: x baik buat mcm nie tau,aktiviti yg x bape sihat key) kalau dibuatnya ada angin2 bertiup,lagi best..hik3..sbb tu salah satu pebret aku bile fikiran kusut/stress adalah lepak tepi pantai smbil tgk laut..sbb pe??sbb ade angin..hihi..tp since kat Ipoh ni payah aku nak cari laut yg berdekatan, so  layan angin tepi tingkap pun jadi la...kwang3...

Lagu yg aku layan rini adelah lagu.......taraaa.....DUA JIWA DUA BENUA (A TO Z)..hihihi..
Emm...lagu nie xde la peymes mana pun,tp lagu ni bg aku agak santai dgn lirik2 die yg syahdu gitu..hik3..lain org lain citarasa dia kan..for me..!! lagu ni bestttt...santaiiiii...so pe lagi...jom layannnn... selamat mencari dkt you tube ye..ley juge donlod dkt 4shared..hihihi...ZaSSSssss..LayaNNNNNNNNNnnn......

Terbina cinta dua jiwa
Berjanji setia selamanya
Walaupun kita jauh terpisah benua
Hanya kau satu, yang ku rindu, sayangku
Biarpun apa yang terjadi
Cintaku tetap kan abadi
Janjiku ini hanya untukmu kekasih
Pasti kau mengerti, diri ini, oh kasih

Kasih,aku kegelisahan
Menjalani hidup ini sendirian
Kasih, andai cinta terhalang
Oh Mungkinkah kita tetap kan bersama
Hadirmu menyinari gelita
Ku tahu kau setia selama, lamanya
Sayang, walaupun kau jauh
Aku tetap merinduimu
Ku fahami hati dan budimu
Ku yakini sumpah dan janjimu
Bingkisan ini hanya untukmu sayangku
Agar kau tahu, sucinya, cintaku

No comments:

Post a Comment

meh la komen2 dulu ye..:)