Sunday, September 15, 2013

!!..Cake..and Birthday..!!

Salam to all...

Walaupun da lewat almost 3 minggu, tapi aku nak abadikan juga memori sambutan besday aku..ngeh3..
Biasanya setiap tahun, family akan celebrate besday..tp majlis kecil2an je la dikalangan keluarga sahaja..Beli kek, baca doa pastu potong kek..itu je la..hehe..cuma kalau haritu rajin, ummi atau abang ipar akan masak beberapa juadahh yang simple2 je la..benda nie nampka kecil, tapi seronok bila ia disambut oleh keluarga..rasa macm hubungan kekeluargaan tak putus and masih sentisa erat walaupun kami semua dah besar2..hoho..

Ok la...tahun nie, lebih kurang hampir sama dengan tahun lepas..sambutan di rumah ada..dan sambutan di opis pun ada..cuma dkt opis lewat 3 hari..hehe..

Ini la kek my birthday yang disambut dengan family..sedappp!!
Opsss!!x nampak kan birthday yang ke berapa..??hehhe..kalo nampak try la teka..hik3..
Ermmm...sempat lagi dapat hadiah dari my family..biarpun haiah yang biasa2 je, tp sgt2 menghargai pemberian diorg..huhuh..***LOVE MY FAMILY!!***

Hadiah dari my family..:)

Kemudiann...malam itu plak ,aku keluar dengan adik aku sbb nak g beli tiket bas die..orang kate sambil menyelam minum air la kan,,Mr.MHG nak jumpe katenye..em..aku rase die nak bagi sumtin la dekat aku dalam erti kata lain hadiah la kan..sbb time birthday biasenye orang bagi hadia la..so jadi tanda tanya juga..jeng3..jeng3..jeng3...

Rupa-rupanya dia bagi.............................

TARAAA,...Kek Coklat Kukus hasil air tangan Mr.MHG sendiri...wah3.....
Hohoho...yang tu memang aku tak sangka la die nak bagi KEK hasil daripada air tangan die sendiri..huhuhu..terharu kottt...bukan senang lelaki ni rajin2 nak turun dapur semata2 nak bagi hasil air tangan die sendiri..biasanya perempuan je yang semangat buat macam tu untuk lelaki..hoho..betull x????

Dan satu lagi kek yang dapat dari die.....

Yang ni satu lagi..ada rase2 oren sikit..sedapp jgk yg nie..nyum3..
Seterusnyaa.....
Selang 3 hari kemudian...

Kami dekat ofis memang da pakat2 nak buat makan2 sempena ari raya untuk staf2 sahaja la...orang2 luar x da la pula..sebab nye masing2 bawa makanan masing2 la katakan...nak dijadikan cerita, rupenye diorg beli kek sempena raya merangkap kek birthday aku sekali..hoho..yang nie memang aku tak tau la pula kan..sebabnye....kate mereka, dua org staf dalam opis tu keluar awal sebab nak beli air untuk jamuan petang nie...so aku tak syak ape2 la...sampai la nak dekat makan2 tu diorg keluarkan kek..hohohohoho..Baru la aku tau yang diorang beli kek..ngeh2...aku pun pelik jgk..biasenye aku cpt je perasan perkara2 macam nie, tapi haritu aku mmg lambat..!!aku x perasan..emm..mungkin banyak sangat benda lain yang difikir kottt...hohoho...

Ini plak kek yang disambut di ofis..
Full view...ngeh3..


So, dipendekkan cerita..tahun nie aku dapat 3 kek sempena birthday...alhamdulillah...aku rasa bersyukur kerana dikelilingi oleh insan2 yang baik dan sayang akan aku..kadang2 kita tak perasan perkara2 macam nie..kite merasakan yang kita banyak kekurangan bila banding dengan orang lain..xada itu lah..xada nilah..tapi sebenarnya....ALLAH itu tahu apa yang dia tentukan untuk hambaNya..aku sagat bersyukur diberi kurnia orang2 yang menyayangi aku sehingga ke harini...semoga hubungan dengan semua kekal selamanya..aminn.. aku  juga berharap sempena usia aku yang bertambah ini, aku dapat mencapai apa yang aku hajatkan di usia aku yang ke.......teeeeeeeeeeeettt!!hohoho...AMIN2 YA ALLAH...

Setakat ni sahaja dulu House of My Heart berbicara...Insyallah ada umur panjang, tambah lagi entry baru...yoyoyoiiiii...Daaaa~~~

No comments:

Post a Comment

meh la komen2 dulu ye..:)