Sunday, January 13, 2013

Salam Pagi Ahad..

Assalamualaikum kepada semua ..Hopefully sume sihat2 dan gembira di pagi yang damai ini..Duduk nya saya di hadapan laptop di pagi ini adalah untuk mengupdate entry di blog saya yg telah ditinggalkan hampir dua minggu..hahaha..poyo nyerrrrrr...haha

Ermm..sepanjang dua minggu nie, everyting goes well..xda pekara yg pelik2 berlaku..cume agak sibuk sedikit dengan kerja-kerja di opis..tp...ada la beberapa pkara seprise blaku yg rahsia..hahaha...ermm...topik untuk minggu nie....ape ye...ohh yaa..last week aku ade g jumpe dgn Mr.MHG..bese la kan dating mingguan..n kami ade citer serba sikit pasal persiapan kahwin...mule2 mmg semangat bercerita n planning..pastu smpi umah,sume jadi malas..haha...ape nk jadi lah aku nie...teett...

Terlanjur aku citer pasal kawin2 nie kan, semestinya setiap org ade impian perkahwinan yg diinginkan ...betul x?? ermm..aku xda!!!korg ley pecaya x..hahaha...aku cume nak satu tema je..iaitu..UNIK!! whic mean laen dari yang laen...ley x cenggitu...??ermmmm..tp ape yg laen nyeee....hohoho...kalo nak tau lebih lanjut....just follow this blog...hehe..sbb aku akn update from time to time regarding my wedding...(eeewahhh!!) padahal x plan pun lagi sepenuhnya bile nk kawin..i mean x sungguh2 lagi..hehehe..

Ok dulu la sume ye...pape pun, stay with my blog..hehe.aku akan cube untuk sentiasa mengupdate kan blog nie..at least...sekali seminggu ade post..hehe..ok daaa~~~

No comments:

Post a Comment

meh la komen2 dulu ye..:)