Wednesday, June 10, 2015

Pertama kali melihat my baby di dalam kandungan

Salam HoMH...

Malam nie nak abadikan cerita tentang perasaan melihat My Baby waktu dalam kandungan...amin3...Sebelum nie, tak pernah terfikir macam mana perasaan seorang bakal ibu tu apabila pertama kali melihat baby nya ketika di dalam kandungan...dan sekarang aku da faham...alhamdulillah Ya Allah..Syukur kepadaMu...

So....kali pertama aku melihat my baby adalah ketika scan 11 minggu (22/1/2015)...itu adalah scan kali kedua ..pertama kali scan, sekitar minggu ke-7 rasanya, cuma nampak kantung shj.....waktu scan 11 minggu tu, bila dktor mule je scan, dan aku tgk monitor...SubahanAllah....aku melihat my baby di situ..kelihatan berdenyut2...mungkin itu adalah jantung nya yang berdenyut2....SubahanAllah....tak ada kata2 yang mampu di ungkapkan..hanya memuji kebesaran Allah dan panjatkn rasa syukur padanya...aku seolah2 tak percaya, kagum, syukur, dan atas kuasa Allah SWT...Menitik air mata aku ketika pertama kali melihat my baby dalam kandungan tue...hampir2 menangis...tp depan doktor kan, aku cover la sikit...malu gak kalau doktor nmpk aku naness bersyukur.....hanya kata2 memuji dan bersyukur kepadaNya aku ungkpkan....terima kasih yaAllah atas rezeki Mu...lindungilah anakku sedari dalam kandungan sehingga lah dia membesar dan berjuang kejalanMu ya Allah...Amin2...

Pehtu, keluar2 je dari bilik doktor, sengeh2 dkt en. suami..."cmne"..sapa en.suami...."da nampak dia tadi"..jawab sambil sengeh2..tak tau la kalo ada ibu2 mengandung kat situ yg dok nampak aku nie asek tersengeh2 ..mesti diorg pikir macam2 kot..hehehehe...

Sekian sahaja utk kali nie...aminnnn2....semoga nnt bila dah lama2 ,dan my baby dah besar, bila aku baca blog nie, aku bisa menggamit kembali kenangan ini...alhamdulillah..syukur ya Allah...amin3...

Gambar sekadar hiasan..hik3..xda kena mengena pun...

No comments:

Post a Comment

meh la komen2 dulu ye..:)