Monday, March 3, 2014

Curi Tulang...

Assalamualaikum...

Nampaknye this time gagal juga untuk berceritera kat sini setiap minggu..dah 3 bulan HoMH ni terabai..huhu..Kalau nak diikutkan, macam-macam je benda yangberlaku n nak diluahkan kat cinie..tapi...masa x menizinkan..ngeh3...yekewwww??!!..xde la..sebenonye my lovely lappy yang selalu digunakan tu dah tak ade..isk3...aku bagi dekat akakaku untuk die gune...so skrg nie,kalao nak on9 kat umah,kena guna lappy yg zaman aku belajar 4 tahun lepas yang kadar laoding nye...MasyAllah...gune hp pun lagi laju da...hakhakhak..

Dan sekarang, aku sedang curi tulang di opis nie ha...sbb nye my bos g outstesen..hik3...ley la bagi sepatah dua kata dkt ruangan yang comey sesangat nie..hihi

Aku pun tak tau ape benda yang aku nak merepek nie ha...tp yg pastinye ade beberapa story mory yang aku akn sematkan dalam HoMH nie...cume tunggu kan sahaja waktunya ye...jeng3...

Ok sampai jumpe lagi..nanti ntah ape benda je aku melalu dkt cinie..huhu..
Daaa~~~


No comments:

Post a Comment

meh la komen2 dulu ye..:)