Sunday, December 23, 2012

Aktiviti Ujung Minggu

Salamzz to allz..huhu..da lame kan x update any entry kat cini..actually aku da mls nk berblog..but suddenly rase mcm nk uat sumtin ngan blog nie..

Mgkn aku ley jadikan blog ni sbg satu tmpt yg berguna yg ley d kongsi oleh sume org..but what is the concept??!!! any ideaa...anybody??? ermmm...

So..!Seswai ngan title for this entry..ape je aktiviti ujung minggu yg sllu korg lakukan..im sure start from early december ritu until now, mst korg sume x lari dari jemputan kenduri kawin kan3..dan aku pn baru je alik dari kenduri kawin membe sowg nie..ermmm..aku knl die x lama, ada dlm 4 bulan rasenye..itupn sbb kami satu company dolu2 kala..company nye xyah la aku gtau kan3...but seriously,aku agak tertarik ngan kisah cinta die nie..or lebih persis lg how they get married..huhu..sbb diorg nie bkn la bercinta..tp itu la kan bila diaktakan JODOH..Dia telah tetapkan seseorg itu untuk kita..huhu.aku nk ringkaskan citer membe aku yg aku g knduri td..ringkasan seperti d bawah..haha..

Suatu ketika dulu die ade bf,but break up dlm bulan ogos mcm tu rsenye..then lebey kurg sebulan lebey mcm tu die bertunang dgn husband die nie..nk d jadikan citerr, die kenal husbnd die nie wktu bulan febuary aritu..tp sekadar kwn coz time tu die da de bf..once suami die ni tau yg die da putus ngan bf die time tu, dgn kadar yg segera suami die ni pun masuk line dan terus ajak berkahwin (mksdnye mmg serius dgn perhubungan nie)..then,lebey kurg 2 bulan selepas bertunang, diorg pun bernikah...n today is the reception day..hehe..simple kan...n seriously mmg JODOH diorg bersama..amin3..

Hohoho..rasenye aku da menaip agak byk gak nie..aku nk decorate blog dulu (itupun kalo de idea)..
Sampai kapan ketemu lagi ya....daaa~~~

No comments:

Post a Comment

meh la komen2 dulu ye..:)