Friday, September 23, 2011

apsal yee??

Salamzz..kpd sume..hehe..topik arini adalah apsal ek...aku skrg ni mcm dlm dilema pun ada..mcm org bermasalah pun ada..mcm org xda hala tuju pun ada..mcm org x da pendirian pun ada..
aku pn xtau apa yg aku nk sbnrnye..emm...btw...aku dgn AYSTM da semakin rapat rr...aku cube utk mengalang supaya x rapat..tp x tau la...semakin rpat lg ade la..aku x nk nnt smpi satu ari aku terpaksa buat keputusan..org kata..dlm perasaan ni ada 3 tahap...sukeee..pastu sayang...pastu cintaa...emm..tahap kedua n ketiga mmg x masuk lg...tp tahap pertama tu kdg2 rasa mcm ada..kdg2 rasa mcm x da...tp!!knape aku perlu ada rasa jelezz yeee??padahal mmg da tau aku ngan AYSTM x kn bsama slamanyaa...x perlu letak harapan...aihh...aku x nk aku tersepit mcm ni....!!

aku rasa aku nk abadikan citer aku dgn AYSTM ni dlm blog nirr..ape pndpt korg...??huhu..sume perkembgn aku dgn AYSTM akan d update dlm blog ni sbb xda sapa yg akan tahu blog ni..haha..

since skrg ni aku tgh bz dgn projek, aku x da ms nk update blog ni..tp siap je projek tgganu tu..aku akn update pkmbgn aku dgn AYSTM kat cini..haha...

No comments:

Post a Comment

meh la komen2 dulu ye..:)