Thursday, March 31, 2011

selami diri~~

Sampai bila aku akan terus bertahan disini....!tanpa ada sebarang perkembangan dalam diri ku..!dlm idup ku..!!
Seolah2 terlalu memerlukan tempat ini...seolah2 aku tdk boleh terbang mencari hala yg lain....
mendiamkan diri di sini....tidak kuat....tidak kuat utk mencari kebenaran diri..!keberanian diri..!kebolehan diri..!
dimana diri ku..!!?dimana diriku yg dulu...hilang kemana kah aku..??pergi kemanakah aku..!aku rindukan diriku yg dulu..kenapa kau pergi...mengapa kau meninggalkan..mengapa begini..???!!....persoalan yg x pernh terjawab...

3 comments:

  1. fif..cuba la cari tempat len..cuba tnya aimi..dia kta, ada satu compny consultant bru bukak kat ipoh..ko tryla antar resume..

    ReplyDelete
  2. hoittt..ni blog fif ke as..siap la kene sentap pasni..hahaha korg due ni ak follow..heeee

    ReplyDelete
  3. haha...hajar..blog aku simple je..org baru nk blaja2 ni..haha..x leh sejiwang as..hehe

    ReplyDelete

meh la komen2 dulu ye..:)